Anne-Marie Krap, tekstschrijver en adviseur

KLANTREACTIE

Het is net of ik mijzelf hoor praten. Precies de toon die bij mij past. Eerlijk, ik word hier warm van.

MIJN BUITENPLAATS MAKELAARDIJ

Beke Hendriksma

KLANTREACTIE

"Anne-Marie schreef
de teksten voor mijn website. Zij verstaat
de bijzondere kunst om de woorden te vinden voor  wat er al zo lang op het puntje van mijn tong lag."
 

OPVALLEND JEZELF
Diny van den Bout

KLANTREACTIE

"Anne-Marie durft kritisch door te vragen en vertaalt de antwoorden in treffende teksten." 
 

DE WINTER
ORGANISATIEADVIES
FAIRBRAND
Klaas de Winter
 

KLANTREACTIE

"Ik heb Anne-Marie leren kennen als een enthousiaste, kundige en creatieve commu-nicatieadviseur. Ze denkt mee en komt afspraken goed na,
wat ik een prettige eigenschap vind."

 

SYNTENS INNOVATIECENTRUM
Marcèle van Kerkvoorde

KLANTREACTIE

"Anne-Marie weet steeds opnieuw in heldere, gewone dagelijkse spreektaal uiteen te zetten wat de essentie van de boodschap is. Telkens weer een voorrecht en genoegen om dat te ervaren."

 

MHIVN FOUNDATION

Peter de Vries, voorzitter

 

 

  • slide 1
  • slide 3
  • slide 3
  • slide 4
  • slide 5
false
10
10
fade
8
1

HIER VIND JE MIJN WERK

in de brievenbus

Steeds minder vaak kleppert de brievenbus. Dus wat er nog wel op deurmat valt, is persoonlijk. Daar kunnen we in de communicatie gebruik van maken door onze boodschap in tekst en vormgeving precies af te stemmen op de doelgroep. 
 

  • Enthousiasme is alles ADVERTORIAL

    Bedrijventerrein Kie-West in Franeker bestond vijf jaar. Tijdens een open dag was iedereen welkom om kennis te maken met de uiteenlopende bedrijven. Een huis-aan-huis magazine bracht de ondernemingen in beeld. Vijf ervan heb ik geïnterviewd. Prachtig...
    Lees verder | bekijk PDF
  • Feestelijke uitnodiging UITNODIGING

    Bourguignon vierde op 10 mei 2014 verschillende feestelijke gebeurtenissen: het 30-jarig bestaan, de opening van het volledig verbouwde pand en het 25-jarig bestaan van Bourguignon Autolease. Persoonlijke uitnodigingen zijn verstuurd aan de klanten en...
    Lees verder | bekijk PDF
  • Passend aanbod ZAKELIJKE BRIEF

    Bij direct mail moeten drie dingen kloppen: doelgroep, aanbod en timing. Voor deze brief aan SEAT-rijders die klant zijn bij Bourguignon is daar goed over nagedacht voor een zo groot mogelijk effect.
    Lees verder