Anne-Marie Krap, tekstschrijver en adviseur

KLANTREACTIE

Het is net of ik mijzelf hoor praten. Precies de toon die bij mij past. Eerlijk, ik word hier warm van.

MIJN BUITENPLAATS MAKELAARDIJ

Beke Hendriksma

KLANTREACTIE

"Anne-Marie schreef
de teksten voor mijn website. Zij verstaat
de bijzondere kunst om de woorden te vinden voor  wat er al zo lang op het puntje van mijn tong lag."

OPVALLEND JEZELF

Diny van den Bout

KLANTREACTIE

"Anne-Marie durft kritisch door te vragen en vertaalt de antwoorden in treffende teksten."

DE WINTER
ORGANISATIEADVIES
FAIRBRAND

Klaas de Winter


 

KLANTREACTIE

"Ik heb Anne-Marie leren kennen als een enthousiaste, kundige en creatieve commu-nicatieadviseur. Ze denkt mee en komt afspraken goed na,
wat ik een prettige eigenschap vind."

SYNTENS INNOVATIECENTRUM

Marcèle van Kerkvoorde

KLANTREACTIE

"Anne-Marie weet steeds opnieuw in heldere, gewone dagelijkse spreektaal uiteen te zetten wat de essentie van de boodschap is. Telkens weer een voorrecht en genoegen om dat te ervaren."

 

MHIVN FOUNDATION

Peter de Vries, voorzitter

 

 

  • slide 1
  • slide 3
  • slide 3
  • slide 4
  • slide 5
false
10
10
fade
8
1

HIER VIND JE MIJN WERK

IN DE KRANT

Een krant kan een heel effectief communicatiekanaal zijn wanneer het past bij boodschap, doel en doelgroep. Aard, verspreidingsgebied en oplage van krant of huis-aan-huis blad moeten ook kloppen. Goede persberichten zorgen voor free publicity. Wil je meer zeggenschap over je boodschap, dan komen advertorials en advertenties in aanmerking.

Nam wordt blind ADVERTENTIE


Voor onze deelname aan de NRC Charity Award, een wedstrijd op initiatief van NRC met als doel charitatief Nederland te ondersteunen bij het bereiken van hun doelgroep, maakten we gebruik van storytelling. Samen met Lieke Bakker van Studio eLBee ontwikkelde ik een strategie en zij maakte een bijpassend campagnebeeld. Nam, een vijfjarige deelnemer aan het brailleproject, was het onderwerp van de campagne.

 

Door het verhaal van Nam te vertellen en zijn omstandigheden concreet, persoonlijk en herkenbaar te maken, willen we de betrokkenheid bij het onderwerp vergroten en het vertrouwen in MHIVN stimuleren.

 

We laten zien dat Nam een droom heeft, maar dat zijn blindheid hem belemmert in het realiseren daarvan. Door de droom in braille te schrijven is in één oogopslag duidelijk dat het gaat om hulp aan blinden én krijgt de lezer hetzelfde gevoel dat Nam iedere dag in de ziende wereld heeft: niet weten waar het over gaat, buiten de boot vallen, er niet bij horen. Gekozen is voor een foto die Nam laat zien in zijn klaslokaal, met juf, hulpmiddelen en andere leerlingen. Eronder is de missie van MHIVN Foundation opgenomen.