Anne-Marie Krap, tekstschrijver en adviseur

KLANTREACTIE

Het is net of ik mijzelf hoor praten. Precies de toon die bij mij past. Eerlijk, ik word hier warm van.

MIJN BUITENPLAATS MAKELAARDIJ

Beke Hendriksma

KLANTREACTIE

"Anne-Marie schreef
de teksten voor mijn website. Zij verstaat
de bijzondere kunst om de woorden te vinden voor  wat er al zo lang op het puntje van mijn tong lag."

OPVALLEND JEZELF

Diny van den Bout

KLANTREACTIE

"Anne-Marie durft kritisch door te vragen en vertaalt de antwoorden in treffende teksten."

DE WINTER
ORGANISATIEADVIES
FAIRBRAND

Klaas de Winter


 

KLANTREACTIE

"Ik heb Anne-Marie leren kennen als een enthousiaste, kundige en creatieve commu-nicatieadviseur. Ze denkt mee en komt afspraken goed na,
wat ik een prettige eigenschap vind."

SYNTENS INNOVATIECENTRUM

Marcèle van Kerkvoorde

KLANTREACTIE

"Anne-Marie weet steeds opnieuw in heldere, gewone dagelijkse spreektaal uiteen te zetten wat de essentie van de boodschap is. Telkens weer een voorrecht en genoegen om dat te ervaren."

 

MHIVN FOUNDATION

Peter de Vries, voorzitter

 

 

  • slide 1
  • slide 3
  • slide 3
  • slide 4
  • slide 5
false
10
10
fade
8
1

HIER VIND JE MIJN WERK

IN DE KRANT

Een krant kan een heel effectief communicatiekanaal zijn wanneer het past bij boodschap, doel en doelgroep. Aard, verspreidingsgebied en oplage van krant of huis-aan-huis blad moeten ook kloppen. Goede persberichten zorgen voor free publicity. Wil je meer zeggenschap over je boodschap, dan komen advertorials en advertenties in aanmerking.

Groenbegrip in de regio ADVERTORIAL


Tenge Hoveniersbedrijf bestond op 3 maart 2014 twintig jaar. Op verschillende manieren besteedt het bedrijf hier aandacht aan, onder meer door een advertorial in de Heerenveense Courant / Jouster Courant waarin ook het bedrijfsbezoek van de wethouder Economische Zaken en de bedrijvencontactfunctionaris van de gemeente Heerenveen aan de orde kwamen. De insteek van het artikel was om de lezers een andere kant van het bedrijf en van de ondernemer Mello Tenge te laten zien. Het moest niet een en toen-en toen-en toen verhaal, maar een inkijkje geven in de bedrijfsfilosofie.

De insteek van het artikel was om de lezers een andere kant van het bedrijf en van de ondernemer Mello Tenge te laten zien. Het moest niet een en toen-en toen-en toen verhaal worden, maar een inkijkje geven in de bedrijfsfilosofie.