KLANTREACTIE
“Het is net of ik mijzelf hoor praten. Precies de toon die bij mij past. Eerlijk, ik word hier warm van.”
MIJN BUITENPLAATS MAKELAARDIJ
Beke Hendriksma
Een krant kan een heel effectief communicatiekanaal zijn wanneer het past bij boodschap, doel en doelgroep. Aard, verspreidingsgebied en oplage van krant of huis-aan-huis blad moeten ook kloppen. Goede persberichten zorgen voor free publicity. Wil je meer zeggenschap over je boodschap, dan komen advertorials en advertenties in aanmerking.
Ieder voorjaar maak ik een advertorial voor Tenge Hoveniersbedrijf. Wanneer iedereen weer zin krijgt om in de tuin te werken of lekker buiten in de zon te zitten, zoeken we de publiciteit met onderwerpen die daar op inspelen. Deze keer aandacht voor een nieuwe machine die een eind maakt aan verkleurde tegels, groene tuinpaden en glibberige vlonders. Ook kunstgras, een nieuw onderdeel van het dienstenpakket, brachten we onder de aandacht. De vormgeving kwam voor rekening van Oblong grafisch ontwerp.