Anne-Marie Krap, tekstschrijver en adviseur

KLANTREACTIE

Het is net of ik mijzelf hoor praten. Precies de toon die bij mij past. Eerlijk, ik word hier warm van.

MIJN BUITENPLAATS MAKELAARDIJ

Beke Hendriksma

KLANTREACTIE

"Anne-Marie schreef
de teksten voor mijn website. Zij verstaat
de bijzondere kunst om de woorden te vinden voor  wat er al zo lang op het puntje van mijn tong lag."

OPVALLEND JEZELF

Diny van den Bout

KLANTREACTIE

"Anne-Marie durft kritisch door te vragen en vertaalt de antwoorden in treffende teksten."

DE WINTER
ORGANISATIEADVIES
FAIRBRAND

Klaas de Winter


 

KLANTREACTIE

"Ik heb Anne-Marie leren kennen als een enthousiaste, kundige en creatieve commu-nicatieadviseur. Ze denkt mee en komt afspraken goed na,
wat ik een prettige eigenschap vind."

SYNTENS INNOVATIECENTRUM

Marcèle van Kerkvoorde

KLANTREACTIE

"Anne-Marie weet steeds opnieuw in heldere, gewone dagelijkse spreektaal uiteen te zetten wat de essentie van de boodschap is. Telkens weer een voorrecht en genoegen om dat te ervaren."

 

MHIVN FOUNDATION

Peter de Vries, voorzitter

 

 

  • slide 1
  • slide 3
  • slide 3
  • slide 4
  • slide 5
false
10
10
fade
8
1

HIER VIND JE MIJN WERK

OP HET WEB

Online communicatie vraagt een manier van schrijven die heel precies is afgestemd op het zoek- en scangedrag van de websitebezoeker. Structuur is alles. Teksten zijn kort, informatief, maken nieuwsgierig of roepen op tot actie.

Highlights in digitaal jasje JAARVERSLAG


De highlights van 2012 in één oogopslag, digitaal verpakt. Compacte combinatie van frisse beelden en pittige tekst. Wellicht het eerste jaarverslag in 2013, want de presentatie vond plaats op 9 januari tijdens de nieuwjaarsbijeenkomst van de Kamer van Koophandel Noord-Nederland. Ik heb de icoontjes bedacht en de kopjes, triggertekstjes en de artikelen geschreven.  

Heerlijk om aan te werken, dit anders-dan-anders jaarverslag. Strakke vormgeving en prachtige foto's. Korte teksten en toch de volle breedte van de dienstverlening tonen. Door gebruik te maken van verschillende lagen is het mogelijk: steeds een foto van een van de kantoren met daarin een beperkt aantal items met lees meer link. De items zien er uitnodigend uit door een prikkelende combinatie van icoontjes, kopjes en beginwoorden.