KLANTREACTIE
“Het is net of ik mijzelf hoor praten. Precies de toon die bij mij past. Eerlijk, ik word hier warm van.”
MIJN BUITENPLAATS MAKELAARDIJ
Beke Hendriksma
Online communicatie vraagt een manier van schrijven die heel precies is afgestemd op het zoek- en scangedrag van de websitebezoeker. Structuur is alles. Teksten zijn kort, informatief, maken nieuwsgierig of roepen op tot actie.
De huizen die Mijn Buitenplaats Makelaardij verkoopt, verdienen meer dan een zakelijke opsomming met veel afkortingen. Mijn Buitenplaats is specialist in landelijk en bijzonder wonen in Friesland. De foto’s en de beschrijvingen van de weerspiegelen de sfeer die daarbij hoort én de persoonlijke en deskundige aanpak van makelaar Beke Hendriksma.
Op de website is alle ruimte om de woning te bekijken en het verhaal te lezen. Voor Facebook en Twitter vertaalde ik de omschrijving naar nieuwsgierig makende korte teksten.
Voorbeelden vind je in bijgevoegde pdf.