Anne-Marie Krap, tekstschrijver en adviseur

KLANTREACTIE

Het is net of ik mijzelf hoor praten. Precies de toon die bij mij past. Eerlijk, ik word hier warm van.

MIJN BUITENPLAATS MAKELAARDIJ

Beke Hendriksma

KLANTREACTIE

"Anne-Marie schreef
de teksten voor mijn website. Zij verstaat
de bijzondere kunst om de woorden te vinden voor  wat er al zo lang op het puntje van mijn tong lag."

OPVALLEND JEZELF

Diny van den Bout

KLANTREACTIE

"Anne-Marie durft kritisch door te vragen en vertaalt de antwoorden in treffende teksten."

DE WINTER
ORGANISATIEADVIES
FAIRBRAND

Klaas de Winter


 

KLANTREACTIE

"Ik heb Anne-Marie leren kennen als een enthousiaste, kundige en creatieve commu-nicatieadviseur. Ze denkt mee en komt afspraken goed na,
wat ik een prettige eigenschap vind."

SYNTENS INNOVATIECENTRUM

Marcèle van Kerkvoorde

KLANTREACTIE

"Anne-Marie weet steeds opnieuw in heldere, gewone dagelijkse spreektaal uiteen te zetten wat de essentie van de boodschap is. Telkens weer een voorrecht en genoegen om dat te ervaren."

 

MHIVN FOUNDATION

Peter de Vries, voorzitter

 

 

  • slide 1
  • slide 3
  • slide 3
  • slide 4
  • slide 5
false
10
10
fade
8
1

HIER VIND JE MIJN WERK

OP SOCIAL MEDIA

Hoe functioneerden we ook alweer zonder deze mogelijkheid om actueel te zijn tot op de minuut en ervaringen te kunnen delen en contact te kunnen hebben met wie je maar wilt? Punten om rekening mee te houden in de marketingcommunicatiemix.

Slimmer Werken Week CAMPAGNE


Met als doel de Slimmer Werken Week onder de aandacht te brengen van de doelgroep heb ik een communicatieplan gemaakt, zette ik het twitteraccount @SlimmerWerken12 op en en beheerde ik de Slimmer Werken website. In de Slimmer Werken Week wisselen werknemers in het mkb een dag van werkplek. Om kennis te delen, ervaringen uit te wisselen, een ander bedrijf of afdeling te leren kennen en vernieuwings-
impulsen op te doen. Syntens Innovatiecentrum, Kamer van Koophandel Noord-Nederland en Unique uitzendbureau waren de hoofdorganisatoren. In 2012 werd het evenement voor de laatste keer georganiseerd.

Prikkelende tweets waarin de meerwaarde van de Slimmer Werken Week onder de aandacht wordt gebracht met als doel aanmeldingen te genereren. Effectmonitoring via bitly links gekoppeld aan o.a. de aanmeldpagina van de Slimmer Werken website. Stakeholders en beïnvloeders binnen het onderwerp Slimmer Werken zijn ingezet om een gericht volgersbestand op te bouwen.