KLANTREACTIE

"Anne-Marie beheerst de allerbelangrijkste basis van de tekst-schrijver: ze luistert, pikt signalen snel op, staat open voor opbouwende kritiek en adviezen en heeft een kritische instelling. Een vrouw met kwaliteit!"

FRANCINE VAN DEN BERG, text writing trainer

KLANTREACTIE

Het is net of ik mijzelf hoor praten. Precies de toon die bij mij past. Eerlijk, ik word hier warm van.

MIJN BUITENPLAATS MAKELAARDIJ

Beke Hendriksma

KLANTREACTIE

"Anne-Marie schreef
de teksten voor mijn website. Zij verstaat
de bijzondere kunst om de woorden te vinden voor  wat er al zo lang op het puntje van mijn tong lag."

OPVALLEND JEZELF

Diny van den Bout

KLANTREACTIE

"Anne-Marie durft kritisch door te vragen en vertaalt de antwoorden in treffende teksten."

DE WINTER
ORGANISATIEADVIES
FAIRBRAND

Klaas de Winter


 

KLANTREACTIE

"Ik heb Anne-Marie leren kennen als een enthousiaste, kundige en creatieve commu-nicatieadviseur. Ze denkt mee en komt afspraken goed na,
wat ik een prettige eigenschap vind."

SYNTENS INNOVATIECENTRUM

Marcèle van Kerkvoorde

KLANTREACTIE

"Anne-Marie weet in heldere, gewone dagelijkse spreek-
taal in al onze commu-nicatie steeds uiteen te zetten wat de essentie van de boodschap is. Telkens weer een voorrecht en een genoegen om dat te ervaren."

MHIVN FOUNDATION

Peter de Vries, voorzitter

KLANTREACTIE

"Ik heb Anne-Marie  leren kennen als een zeer veelzijdig schrijver, die droge beleidskost om kan zetten in lekker leesbare, interessante artikelen. Ook is ze, door haar oprechte interesse in mensen, zeer goed in staat om mooie human interest verhalen te schrijven. Daarnaast is ze zeer zorgvuldig, punctueel en betrouwbaar. En niet onbelangrijk: naast een professionele en kun-dige freelancer is ze ook een ontzettend sympathiek persoon!"

HANZEHOGESCHOOL GRONINGEN

Chris Wind

KLANTREACTIE

"Wij worden ontzettend blij van Anne-Marie, niet alleen omdat ze een plezierige samen-werkingspartner is, maar ook omdat zij de pen lekker scherp kan hanteren!"

DE ERKENDE TOEZICHTHOUDER,

Caroline Wijntjes

  • slide 6
  • slide 1
  • slide 3
  • slide 3
  • slide 4
  • slide 5
  • slide 7
  • slide 8
false
10
10
fade
8
1

HIER VIND JE MIJN WERK

IN DE KRANT

Een krant kan een heel effectief communicatiekanaal zijn wanneer het past bij boodschap, doel en doelgroep. Aard, verspreidingsgebied en oplage van krant of huis-aan-huis blad moeten ook kloppen. Goede persberichten zorgen voor free publicity. Wil je meer zeggenschap over je boodschap, dan komen advertorials en advertenties in aanmerking.

De echte verhalen CAMPAGNE


De basis voor alle uitingen in de campagne 'Geldzorgen? Kom in actie!' lag in de diepte-interviews met de ervarings-deskundigen. Dat waren Claudia, Joey en het echtpaar Gonnie en Wiebe. Deze laatsten vonden een artikel met hun verhaal prima, maar wilden niet letterlijk in beeld komen. Claudia en Joey waren o.a. er door hun opleiding tot ervaringsdeskundige al een beetje aan gewend om hun verhaal te vertellen.Claudia zegt hierover: 'Ik ben de schaamte voorbij. Als ik met mijn verhaal ook maar één iemand kan helpen, dan is het 't waard geweest.'

 

Toch vind ik het ontzettend moedig, van allemaal, dat ze hun verhaal wilden vertellen. Ik voel me bevoorrecht dat ik ze heb mogen interviewen. Hun verhalen komen het meest uitgebreid aan bod in artikelen voor websites, kranten en nieuwsbladen, en zijn in steeds kortere versies verwerkt tot flyers, flimpjes, affiches en social mediaberichten.  

 

Dit project was een opdracht van gemeente De Fryske Marren en woningcorporaties Dynhus en Accolade. Het was een samenwerking van Studio eLBee (campagnebeeld, ontwerp flyers, affiches en stilstaande beelden filmpjes), By Lotte Lawant (fotografie en film) en AKA tekst & advies.

 

De artikelen kun je lezen via de links in de rechterkolom.

 

Lees hier meer over de campagne en mijn aandeel erin.