Anne-Marie Krap, tekstschrijver en adviseur

KLANTREACTIE

Het is net of ik mijzelf hoor praten. Precies de toon die bij mij past. Eerlijk, ik word hier warm van.

MIJN BUITENPLAATS MAKELAARDIJ

Beke Hendriksma

KLANTREACTIE

"Anne-Marie schreef
de teksten voor mijn website. Zij verstaat
de bijzondere kunst om de woorden te vinden voor  wat er al zo lang op het puntje van mijn tong lag."

OPVALLEND JEZELF

Diny van den Bout

KLANTREACTIE

"Anne-Marie durft kritisch door te vragen en vertaalt de antwoorden in treffende teksten."

DE WINTER
ORGANISATIEADVIES
FAIRBRAND

Klaas de Winter


 

KLANTREACTIE

"Ik heb Anne-Marie leren kennen als een enthousiaste, kundige en creatieve commu-nicatieadviseur. Ze denkt mee en komt afspraken goed na,
wat ik een prettige eigenschap vind."

SYNTENS INNOVATIECENTRUM

Marcèle van Kerkvoorde

KLANTREACTIE

"Anne-Marie weet steeds opnieuw in heldere, gewone dagelijkse spreektaal uiteen te zetten wat de essentie van de boodschap is. Telkens weer een voorrecht en genoegen om dat te ervaren."

 

MHIVN FOUNDATION

Peter de Vries, voorzitter

 

 

  • slide 1
  • slide 3
  • slide 3
  • slide 4
  • slide 5
false
10
10
fade
8
1

HIER VIND JE MIJN WERK

OP SOCIAL MEDIA

Hoe functioneerden we ook alweer zonder deze mogelijkheid om actueel te zijn tot op de minuut en ervaringen te kunnen delen en contact te kunnen hebben met wie je maar wilt? Punten om rekening mee te houden in de marketingcommunicatiemix.

Nieuwsgierig maken SOCIAL MEDIA


Als het artikel geschreven is, is het werk nog niet gedaan. Voor De Erkende Toezichthouder verwerk ik de artikelen in een e-mailnieuwsbrief en zorg ik voor berichten op LinkedIn en Twitter. De essentie uit de boodschap halen is daarbij essentieel.

 

Net als de boodschap zó verpakken dat de lezer nieuwsgierig wordt en op de link klikt met de gedachte: 'hier heb ik wat aan, dit wil ik niet missen!'

 

Naast contact met de klanten helpen ook de statistieken van Mailchimp, Twitter en LinkedIn mee om de boodschap zo goed mogelijk aan te laten sluiten bij de behoeften van de doelgroep.