Anne-Marie Krap, tekstschrijver en adviseur

KLANTREACTIE

Het is net of ik mijzelf hoor praten. Precies de toon die bij mij past. Eerlijk, ik word hier warm van.

MIJN BUITENPLAATS MAKELAARDIJ

Beke Hendriksma

KLANTREACTIE

"Anne-Marie schreef
de teksten voor mijn website. Zij verstaat
de bijzondere kunst om de woorden te vinden voor  wat er al zo lang op het puntje van mijn tong lag."

OPVALLEND JEZELF

Diny van den Bout

KLANTREACTIE

"Anne-Marie durft kritisch door te vragen en vertaalt de antwoorden in treffende teksten."

DE WINTER
ORGANISATIEADVIES
FAIRBRAND

Klaas de Winter


 

KLANTREACTIE

"Ik heb Anne-Marie leren kennen als een enthousiaste, kundige en creatieve commu-nicatieadviseur. Ze denkt mee en komt afspraken goed na,
wat ik een prettige eigenschap vind."

SYNTENS INNOVATIECENTRUM

Marcèle van Kerkvoorde

KLANTREACTIE

"Anne-Marie weet steeds opnieuw in heldere, gewone dagelijkse spreektaal uiteen te zetten wat de essentie van de boodschap is. Telkens weer een voorrecht en genoegen om dat te ervaren."

 

MHIVN FOUNDATION

Peter de Vries, voorzitter

 

 

  • slide 1
  • slide 3
  • slide 3
  • slide 4
  • slide 5
false
10
10
fade
8
1

HIER VIND JE MIJN WERK

In de krant

Een krant kan een heel effectief communicatiekanaal zijn wanneer het past bij boodschap, doel en doelgroep. Aard, verspreidingsgebied en oplage van krant of huis-aan-huis blad moeten ook kloppen. Goede persberichten zorgen voor free publicity. Wil je meer zeggenschap over je boodschap, dan komen advertorials en advertenties in aanmerking.

  • De echte verhalen CAMPAGNE

    De basis voor alle uitingen in de campagne 'Geldzorgen? Kom in actie!' lag in de diepte-interviews met de ervarings-deskundigen. Dat waren Claudia, Joey en het echtpaar Gonnie en Wiebe. Deze laatsten vonden een artikel met hun verhaal prima, maar...
    Lees verder | bekijk PDF
  • Nam wordt blind ADVERTENTIE

    Voor onze deelname aan de NRC Charity Award, een wedstrijd op initiatief van NRC met als doel charitatief Nederland te ondersteunen bij het bereiken van hun doelgroep, maakten we gebruik van storytelling. Samen met Lieke Bakker van Studio eLBee ontwikkelde...
    Lees verder | bekijk PDF
  • Groenbegrip in de regio ADVERTORIAL

    Tenge Hoveniersbedrijf bestond op 3 maart 2014 twintig jaar. Op verschillende manieren besteedt het bedrijf hier aandacht aan, onder meer door een advertorial in de Heerenveense Courant / Jouster Courant waarin ook het bedrijfsbezoek van de wethouder...
    Lees verder | bekijk PDF
  • Zien doet geloven CAMPAGNE

    Voor fysiotherapiepraktijk De Fysio interviewde ik patiënten over hun klachten en hun herstel. De korte interviews met foto en voorzien van een deskundige voetnoot van de fysiotherapeut maakten dat de verhalen persoonlijk waren en verschillende kanten...
    Lees verder | bekijk PDF
  • NRC Charity Award ADVERTENTIE

    Met een mooie advertentie dong MHIVN mee naar de publieksprijs van de NRC Charity Awards: advertentieruimte in NRC/NRCnext. Via de nieuwsbrief en social media hebben we opgeroepen om op de advertentie te stemmen. De prijs wonnen we niet, maar het was een...
    Lees verder
  • Zonnige start tuinseizoen ADVERTORIAL

    Wanneer de lente begint, plaatst Tenge Hoveniersbedrijf een advertorial in de regionale huis-aan-huis bladen die gericht is op de tuinwerkzaamheden in het voorjaar. Timing is erg belangrijk. De bedoeling is het artikel te plaatsen wanneer er al een paar...
    Lees verder | bekijk PDF
  • Feest! PERSBERICHT

    Hoe laat je een persbericht opvallen temidden van alle andere? Nieuwswaarde is natuurlijk het belangrijkste. Maar dat alleen is nog geen garantie dat de media het oppikken. Bij dit persbericht gebeurde dat wel. Het is tenslotte niet niks wanneer een...
    Lees verder
  • Nieuwe batterijen PERSBERICHT

    Vrijdag 14 maart 2014 bracht Commissaris van de Koning John Jorritsma een bezoek aan De Broedstoof in Heerenveen. Tal van sociaal-economische onderwerpen passeerden de revue tijdens gesprekken met burgemeester en wethouders en vertegenwoordigers van Hart...
    Lees verder | bekijk PDF
  • Vakmanschap en passie ADVERTORIAL

    Toerkoop reisburo Franeker is drie jaar achtereen uitgeroepen tot beste reisburo van Friesland. In een advertorial werd belicht op welke wijze het team zijn kwaliteiten inzet voor de klanten en werd een thema-avond over cruise- en andere vakanties onder de...
    Lees verder | bekijk PDF
  • Nieuw pand meubelatelier ADVERTENTIE

    Een groep meubelmakers bundelt de krachten: ze delen een pand en machines. Ik schreef een persbericht en maakte een advertentie. Veel mediabelangstelling en een drukbezochte open dag waren het gevolg.
    Lees verder | bekijk PDF
  • Kunstgras en schone vlonders ADVERTORIAL

    Het voorjaar is een goed moment voor een advertorial over tuinen voor Tenge Hoveniersbedrijf. Iedereen krijgt weer zin om in de tuin te werken of lekker buiten in de zon te zitten. We zoeken onderwerpen die daarbij aansluiten, zoals een nieuwe machine die...
    Lees verder | bekijk PDF
  • Luisterend oor, goed advies ADVERTORIAL

    Voor de voorjaarsadvertorial van 2015 kozen we voor een mix van human interest en een klantverhaal. Een medewerker van Tenge Hoveniersbedrijf vertelt wat het bedrijf voor hem betekent, we gaan in op de samenwerking met een technisch bedrijf dat machines...
    Lees verder | bekijk PDF